Možnost zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem
Již pro účely platby daně z nemovitých věcí za rok 2017 by měli poplatníci, a to zejména fyzické osoby, mít možnost obdržet údaje potřebné k platbě této daně prostřednictvím e-mailu namísto dosud běžně užívaného zasílání složenky.
Kdo má o tento nový způsob zasílání informací zájem musí vyplnit tiskopis Žádost ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí a podat jej standardním způsobem (tj. písemně, ústně do protokolu či datovou zprávou) u všech místně příslušných finančních úřadů, u nichž je poplatníkem této daně, a to nejpozději do 15. března 2017.
Tato možnost se však nevztahuje na poplatníky využívající k platbě daně z nemovitých věcí službu SIPO a na poplatníky - právnické osoby mající zřízenu datovou schránku.
Bližší informace k nově zavedené možnosti naleznete zde.